Hamza_vefa Sevdaakblt ahhh kuzım ya gaz sancısı için denemediğim şey kalmadı en pahalısından en ucuzuna kadar bana acı elma yağı çok iyi geldi gazı hala varsa bir araştır canım bana bir tek o şifa oldu
yasacmalamalo Hamza_vefa zamnında bırakırsa tehlikeli degl denıo ama zor zamanların kurtarıcısı ben uykuya gecıs surecınde ıstyrm zor uyuyoruz biraz
Hamza_vefa yasacmalamalo oy kuzum ya Allah yardımcınız olsun inanırmısınız bilmem ama benim bebeğim de çok zor uyuyordu ta ki mustafa demircinin esmaül hüsnayı açıp sallayana kadar ismi azamlar çok etki ediyor bebeğe
minikcivcivinannesi Sevdaakblt Philips avent denemenizi tavsiye ederim , ben direk onla başladım ve hemen aldı. Arkadaşım da wee almıstı bebeği almadı Philips avent aldı direk tuttu memeyi