Asyabebek1 Bebeğim ikinci ay aşısı olduğundan beri bı hafta geçti fakat yemesi içmesi azaldı.neden olabilir napmaliyim.emmek istemiyor, biberon almak istemiyo
Fundakirr Asyabebek1 benim bebeğimde 2 ay 12 günlük. Bizimkisi de aşıdan sonra sürekli ağlıyor emmesi de aza indi anlamıyorum 🤦🤦
14_DPSRM Asyabebek1 bizim de 5 gün önce ikinci ay aşısını oldu o günden beri huzursuz sürekli çığlık atarak uyanıyor emmiyor daha önce hiç böyle olmamıştı 😔
Asyabebek1 Fundakirr bizimki memeyi bırakmaya başlamıştı zaten ama biberondan gayet emiyordu. Aşıdan sonra biberon bile almak istemiyor
Fundakirr Asyabebek1 ayy memeyi bırakmaz benimki insallah sadece anne sütü veriyordum. Ama bu aya özel diye düşünüyorum ben etrafa bakmak istiyor en ufak ses duyunca oraya kafasını ceviriyor emerken resmen savas veriyoruz 🤕🤕🤕
Tugbapoyraz Bizde 1 hafta oldu ama böyle bi sorun olmadi 2sini birden iciyo maslalah bebeğe gire degisiyodur belki
Seymaay Fundakirr sessiz sakin loş ortamda emzirmeye çalışın artık etrafı incelemek istiyorlar ve dikkatleri dağılıyor benimki de 3 buçuk aylık ama hiç konuşmam emzirirken yoksa çok az emiyor
Fundakirr Seymaay ben konusmasam kendisi susmuyor hiç imkanı olsa konusacak yakında meme ağzında aguu aguu diyip duruyor 😂😂
Seymaay Fundakirr benimki de öyle yapıyor emerken cevap vermiyorum umursamaz olmaya çalışıyorum işte insan ne kadar dayanabilirse 😂