Kızlar idrar yolu enfeksiyonum vardı bir haftadır kullandığım antibiyotik hiç işe yaramadı orası tahriş olmuş gibi acıyor idrar yaparken yanma normalde de kaşıntı arttı bugün kan geldi doktora da gidemiyorum ancak yarın gidebilirim var mı başına böyle birşey gelen ne yapacağım 😕