1tuhafokur Şuan mama ile mi besliyorsun ? Benim 3,4 ay arası sütüm o kadar azalmıştı ki mama vermeye başlamıştım. Azaldıkça stres yaptım. Stres oldukça azaldı.Sonra sağdım zamanla düzeldi çok şükür. Lütfen sakin ol annesi mama ile takviye yaparsın. Sağma makinan varsa sağ sürekli olarak. Rezene içmiştim. Ceviz, fındık tüket. En önemlisi bol su ve sakinlik. Hiçbir şey için kendini üzme. Sen nekadar mutlu olursan herşey o kadar yoluna girecek inan buna.