Kızlar 6 buçuk aylık bebeğim var 1 hafta oldu yatağımıza odamıza geçtik büyüyen beşiklerinizde nasıl korumalık kullanıyorsunuz ben çok sıkıntı çekiyorum beşiğimin sadece ön tarafında parmaklık var diğer yerlerde iplerini bağlayacak yer bebeğim de çok yaramaz herşeyi söküyor indiriyor siz neler yapıyorsunuz önerilere ihtiyacım var