Kızlar migrostan vivo yoğurt mayası aldım pastörize süt ile dün kaynattım 15-20 dk kısık ateşte karıştırdım ardında eski usül serçe parmağımla sıcaklığına bakarak mayayı döktüm 8 saat dışarda beklettim sardım tabii battaniye falan ardından dolaba soğutmaya koydum ama sakız gibi uzuyo ne yapabilirm