Mervekaynak Doktorunuz ile görüşün öyle başlayın isterseniz.Tum kan ilaçları biraz kabızlık yapar dedi doktorumuz ama bu daha kabız yapıyormuş. Her bebek farklıdır tabiki ama kimisi tadını sevmiyormuş benim kızım tadı ile sorun yaşamadı ama çok huzursuz ve gazlı bu aralar. Yeni aldığımızı da vermeyecem şimdilik önce şu kabızlık ve gaz hali düzelsin de 😥