Merhaba arkadaşlar oğlum 2 yaş aşısını oldu .Aşıdan önce tartılıyor ya hani tartıda zayıf buldu hemşire … Hatta 18.ayında 200 gram fazlaymış çocuk kilo alması gereken yerde zayıflamış bla bla …
Ben zaten düzenli doktor kontrolüne götürüyorum oğlumu , sağlık ocağında çıkan kilosuyla kendi doktorunda çıkan kilosu aynı olmuyor …
Bir de şöyle bir şey var martta ölçüm yaptığınızda kıştı , kışlık kıyafetleri vardı şimdi sadece bir Tshırt var dedim .. Bizim kendi doktorumuz sadece beziyle ölçüm yapıyor dedim . 3 ay sonra tekrar görücem dedi bana … Ama çok tavırlı bir şekilde söyledi , sanki ben kötüyüm çocuğa bakmıyorum yedirmiyorum gibi … Zaten aşıları da bitti daha da gitmeyeceğim . Sorum şu size ;
zaten kendi doktoru görüyor bunların görmeleri şart mı öyle bir zorunluluk var mı ?