2015 Dunyam_12345 ikinci sezeryani oldum ilk zamanlar biraz zorluyor fakat sonrasin da bı sıkıntı yaşamadım
Eysar Dunyam_12345 olmaz dedi dr bende kızıma beş aylıkken hamile kaldım doguracam iki aya yakın var sıkıntı olmicani söyledi Dr arası kısa olmasına rağmen
Alin6272 Dunyam_12345 teyzem 3 kere oldu 2. İkizdi hatta ama hiç bir sorun yaşamadı canım ama doktor bir daha olmaz demiş