İç hatlar yolculuğunda 3aylık bebeğim kimliksiz uçabilir mi kimlik babasında kalmış
Miniazra hayir uçamaz
Miniazra kımlık gerekıyor bebege de bılet verıyorlar cunku
Hayır uçamaz
Eşiniz fotoğrafını atsın arkalı önlü belki işe yarar
Kimlik yerine geçebilecek birşey var mı acaba
Bilgisi olan yok mu
Dogum belgesi vs belkı olur bilemiyorum ama kımlıksız almazlar
Kimlik fotoğrafı ile binemez miyiz acaba bilgisi olan var mı
?