BurcuBrc
Oy yavrum ya acaba başka bir sıkıntısımı var canım ya. Biz 2nci doz rota aşısını yaptırdığımızda oğlan o kadar huysuzdu ki ilkide öyle olunca ondandır dedik ama yok ne uyuyor ne memeyi emiyor doktora götürdük ve kum döktüğünü öğrendik. Bir doktoramı götürsen acaba biz diş diyoruz ama başka sıkıntısı olabilir