Kızlar kısaca anlatayım bu başıma 3. Gelişi, uyuyorum ve uyanmak istiyorum yada gözümü açtığını düşünüyorum uyandım sanıp kalkıyorum oda içinde dolasıyorum yada evde Baska insanlarla kpnusuyorum sonra dıyorum ben uyanmadım kalkmam lazım kalkmadım sonra tekrar kaldığımı dunuyorum böyle böyle resmen uyanamıyorum kalkmıyorum uykumdan.. Kalkamadım farkediyorum eşime bağırmak istiyorum bağırıyorum sanıyorum ama yok sadece hepsi rüyada panikliyorum sonra nasıl oluyor bilmiyorum uyanıyorum korku içinde 😐 beni çok etkiliyor bu durum uyumak istemiyorum yine bunu yaşıcam diye. Benim gibi böyle olan varmı acaba