Öğretmenim. Üç saatlik süt izni sürecindeyim. Haftaya 13.00-17.50 arasında bütün günlük bir hizmet içi seminere otomatik kaydedildim. Süt iznimden faydalanabiliyor muyum acaba araştırdım ama açık açık seminerler hakkında bir düzenlemeye rastlamadım 😕 umarım bir bilen çıkar. Ne yapabilirim bilmiyorum. Normalde o saatlerde izinli olacak şekilde ayarlanmıştı ders programım.