Serranin_annesi Doğum yapalı 6 gün oldu 2 gündür sanki dikişker iç çamaşıra deyyormuş gibi ağrım var yürüyemiyorum ben doğumdan sonra hiç yatmadım bebeğimin ihtiyaçlarını kendim karşıladım o yüzden mi yoksa iyileşme aşamasında mı böyle oluyor
Tugcebyrmm Serranin_annesi benimde öyleydi bu geçici bi süreç 2hafta içinde iyi olmuştu dikişlerim biraz sabredin çok geçmiş olsun ..☺️
eceunverkanra Serranin_annesi Öncelikle bebeğinizi sağlıkla büyütün🌸 Dinlenmediğiz ve ayakta olduğunuz için olabilir gibi geldi bana, boş ve fırsat bulduğunuz zamanlarda biraz dinlenmeye çalışın eğer hafiflemezse doktorunuzla bir görüşün derim kontrole çağırıp bir bakar hem. Geçmiş olsun😌
Bellatrixxx Serranin_annesi benim de öyle olmuştu, ped in tahriş ettiğini anladım. Tekrar depend giydim ve çok rahatlamıştım sonra da geçti zaten
Deletedmom54554 Serranin_annesi kuruduğu için öyle oluyor düşecekler yakın zamanda 🙏🏻Benimde öyle oluyırdu
Serranin_annesi eceunverkanra perşembe günü kontrolümüz var inşallah geçme sürecindedir teşekkür ederim
Serranin_annesi Bellatrixxx bana da ped yapıyomuş gibi geliyor aslında orkid almıştım çok kötüymüş şimdi de çıkıp alamıyorum bende değiştirmeyi deneyim
Bellatrixxx Serranin_annesi evet bana da Orkid yaptı. Hatta afederseniz popomda bile dikiş varmış gibiydi. Doktora da biraz kızmıştım Allah affetsin. Ama sonradan anladım ve değiştirince dünya varmış dedim sonra da hızla iyileşti. Geçmiş olsun 🙏