Happiness- merhaba ☺️
size şöyle söyleyim ilk zamanlar yemek yemiyor diye çok ağladığım günler oldu. Hiç alışmayacak gibiydi. 10. Aydan sonra ona apayrı yemek yapmaktan vazgeçtim. Eğer bizimle yiyebileceği bir şeyse ayrı yemek yapmadım tuzunu vs azalttım. Ama yemeyeceği bir şeyse ona da ayrı hazırladığım oldu. Gel zaman git zaman şu an 17 aylık olmak üzere. Keyfi yerindeyse,hasta değilse, bir sıkıntısı yoksa seçtiği yemek yok diyebilirim. 🧿 Hala zaman zaman diş sancısı yada başka sebeplerden ötürü canının istemediği oluyor. Ama bebeğim yemek yemiyor diye ağladığım günleri çok geride bıraktığım için zorlamıyorum,üzülmüyorum. Onun huyuna gidiyorum. Soframız faciaya dönüşmüyor.
Size tavsiyem zorlamayın. Teklif edin, ama kesinlikle yemiyorsa o an bırakın. Yemek yedirirken oyun yapın. Ağzına zorla lokma vermeyin. Ben çok pişmanım üzüldüğüm günlere☺️ Şimdi kaşık tutmayı,çatal kullanmayı da öğrendi. Çoğu kez önüne koyuyorum 😊