Kızlar daha adetime 2 gün var ama içime bi kurt düştü acaba yeniden hamile olabilir miyim diye daha adet olmadığım içinde test almak istemedim internetten koca karı usulü hamilelik testlerine baktım 😬 Bir gün boyunca idrar bekletiyosun eğer bir gün sonra üstünde tabaka oluşmadıysa hamile oluyosun denedim ve oluşmadı 😬 Acaba bunların doğruluk payı oluyo mu hiç duydunuz mu gördünüz mü yapan bilen var mıı 🙄 oğlum daha bu ay 1 yaşına girdi eğer doğruysa ben nasıl başa çıkarım hiç bi fikrim yook