Hanımlar 13 aylık kızım var. özene özene her öğününü hazırlıyorum onunla beraber oturuyorum sofraya yedirmeye başlıyorum ya bir iki lokma yiyip oyuna başlıyor yada ağzını hiç açmıyor. kalkınca 5, 10 dk sonra emmeye geliyor. yemek yemek istemiyor sadece emmek istiyor. ve bu geçenlerde geçirdiği viral enfeksiyon sonrası bu hale geldi. ondan önce yiyordu gayet güzel. napmalıyım öneriniz var mı 🙏