Denzali33 sadece anne sütü aliyosa 6. Aya kadar bekleyin ama mama aliyosa bende 4. Ayda başladım bana doktor küp şeker kadar patates ve havuca bir çimdik pirinc ekle suda hasla sonra süzgeçten gecir iki çay kaşığı zeytinyağı koy onu ver dedi daha sonra bu karışıma birşeyler ekleyerek arttır dedi ilk gün 3 çay kaşığı verdim sonraki gün 6 sonraki gün 9 ben öyle yapıyorum 13 gün oldu ıspanak ve kabak denedim bunlara ek simdilik yiyo meyve olarakta şeftali yada nektarinle başla mutlaka dedi şeftali verdim bide elma elmayı pek sevmedi ama seftaliyi bayiliyo ☺️ ama sebzelerden sonra başladım ona yani iki gün sadece sebze karışımı verdim 3. Gün şeftaliyi ekledim öğlen sebze karışımını veriyorum akşamüstü meyve gece yatmadan önce ver mutlaka gaz yapiyo çok rahatsız oluyo çocuk