Deril_atlas
5 günlükken 7,5 çıkmıştı.başka bi çocuk doktoru 10 günden önce bakılınca Yüksek çıkabiliyor bir daha yapalım dedi.15 günlüktü 1,68 çıktı.belki sizinki de zamanla düşer.sınır 5-10 arası zaten.başka yerde bir daha yaptırım isterseniz.bizim ikisi de farklı hastaneydi.düzelecektir iyi düşünün iyi olsun
Durukayali
[bilinmeyen] bizimde yuksek cikmisdi ama 5.30 filandi canm doktor 2 3 kere olcum istedj zamanla dustu insallah sizinde duser
Durukayali
[bilinmeyen] hamilelikde cikmisti ama geri dustugu icin ilac tedavisini kestilerdi o yukselmeye bagladi doktor ama ilk olcumlerde hata cikar icini rahat tut dedi zamanla dusti zaten 5 gun sonra 5 aylik olcak cok sukur sizinde duser korkmayn dusmese bile ilac kullandimi dengeye girer korkutma kendini stres yapma uzulme soyle dusun en azindan ilacla dengeye gireblcek bisy biliyorum evlat cok zor ama soyle dusun kmseden degl kendmden gidiym ben seker hastasym 6 aylik oldnda endokrin kontrolu var kizimin ve seker ckma olasiligi var hastanede 10 seneden fazlasini geciren biri olark ve hep cocuk bolumndeydim troid cok cok kolay bisy sen kendini yipratmayip dik durursan emin ol kolaylikla atlatirsinz unutma senin enerjin her zaman bebisine yansir ne kdr enerjik dik durursan oda o kadar kolay atlatir herseyi 💕
Durukayali
[bilinmeyen] amin insallah 💜
Deril_atlas
[bilinmeyen] yok hayır bende Yok ama ilaçla düzene sokuluyor diye biliyorum bebeklerde.sıkmayın çanınızı çok yüksek değil değeriniz düşer inşallah