Ben dünyanın en salak annesiyim bebeğime her hastalığı yakıştiriyorum ve bunun için kendime çok kızıyorum bundan kendimi alamıyorum ama….
-
- Eline nesne alınca diger eline veriyor
2.ismine seslenince bakmıyor
Yürütecte durmayı seviyor
Şarkı dinlemeyi seviyoruz
Dönüyor ama emeklemiyor
Baba diye sesler cıkarıyor
Oturunca ileri geri hareket ediyor
Göz teması var a a Baska bir sey dikkatini cekince hemen bitiyor
Oyuncaklarını havaya kaldırıp sallayınca almaya çalısıyor alıp agzına götürüyor
Kitap okuyoruz kitapı yemeye çalısıyor
Sesli gülüyor
Kac kac oynayınca kahkaha atıyor
Ceeee oyununu seviyor arıyor
Sakin ve uysal bir bebek kızlar lutfen linclemeyin ben ne salak bir anne olduğumun farkındayım sadece sizde durumlar nasıl herkes bebeğini cok sever ben abartıyorum galıba herkes üstüne cok dusuyorsun rahat bırak bebegı diyor asla televizyon acmıyoruö ama telefon elimde asla bebeğim izlemiyor sadece ses var… Evde yalnızım benimdr sese ihtiyacım var…. Herkese teşekkür ederim