HaticeClk ben önceden cezvede su kaynatıyordum. Soğusun diye de normal içme suyu koyuyorum. O zamanlar hiç aklıma gelmemişti nasıl yapmam gerektiği. Artık sizin gibi su kaynatıp sürahide muhafaza ediyorum. Benim oğlan sıcak veya ılık içmiyor. Oda sıcaklıgındaki suyu o şekilde kullanıyorum. Hatta geceleri biberonlarına suyu koyup, uyandıgında da mamayı içine koyup veriyorum. Yani tekrar ısıt VS yapmıyorum.