Allah askina cildirmak uzereyim bugun gece ben yatiriyorum o sagina soluna donmeye calisip uyandiriyot kendini. Yardim edip donmesini sagliyorum bu seferde yuz ustu yatip kaldiriuor kafasini yine uyandiriyor kendini. Bugun tam 9 aylik. Ayagimda salladigim icin yastikta yatiyor. Haliyle donemiyor yastigi cekiyorum direk yatakta yatiriyorum bu seferde uyandırıyor. Uyumamak icin hep bir bahsnemiz var. Bu gece 10 dk uyumadim resmen. Az kaldi cildiricam. Sizin bebekleriniz nasil kendiliginden yuz ustu yatmaya basladi boyle bir kriz yasadiniz mi