momslifee Kizlar bebeğim sekiz aylık yataktan düştü yer halıfleks. Uyandırdım iki saat gözlemledim. Kusmadi gözlerde kayma kulaklarda akıntı yok. Kafada hafif kızarıklık oluştu sonra geçti şişme de yok. Doktora gitmeli miyim 😔😔
Aydonika momslifee ayy çok geçmiş olsun kıyamam ya ne desem yalan olur üstte kalsın bilgili birisi mutlaka cevaplar canım
-denizinannesi momslifee 1 ay önce bugün benimki de düştü (4aylıktı) halıya bile değil yataktan direk yere çat diye ses gelmişti hala unutamıyorum🥺 biz götürdük önce bebeğe radyasyon olmasın diye dışarda takip etti acildeki doktor sonra çocuk doktoru olmaz öyle dedi röntgenstedi çok şükür bişey çıkmadı 🙏🏻
Mommqueen momslifee gerek yok bence benim kızım 1 aylıkken babası pusetten beton zemine düşürdü 😖 hiç bişey olmadı çok şükür gözlemlernze göre bişey yok gibi
Dunyayigeziyorum Yatak 50 cm den yüksek ise bence bi gidin acile çünkü bebeğiniz büyümüş kemikleri gelişmiş belki kafasına bişey olmaz ama belli de olmaz küçük olsaydı kemik olmadığımiçin korkmayın derdim ama8 ay biraz büyük geldi dr varsa mesaj atın yada
Minigimm1 momslifee dün burda bir post gördüm 7 aylıkmış annesi arkasına yastığı koyana kadar oturduğu yerden kafasının arkasina düşmüş kuzum çatlak falan olmuş kafasında bence sende ihmal etme benim kızımda çok düşerdi yürümeye başlarken ama bir şey olmadı şükür yani belli olmaz kime ne olacağı sen yinede bir göster doktora
Minigimm1 Mom727272 evet öyleydi ama ne bilim bende götürdüm kızım ayağı takılıp fayansa düştü yüz üstü kafası kızardı beklemeden götürdüm ben doktor 3 saat gözlem dedi bekledik hastanede sonra eve geldik uyuyunca 1 saatte bir uyandır dedi akşam 6 da olmuştu işte 12 den sonrada her 2 saatte bir uyandır demişti bu kafa travmaları 24 saati bulabiliyor demişti o yüzden diyorum
okuyananne222 momslifee benim bebeğim ıkı kez direkt parkeye cok yüksek olan yatağımızdan dustu hareketlerinde farklılık yok ıse boşuna gitme
26es1965 momslifee gitsene bakmıyorlar ki acil sayılmıyor 2 saat uyutma sürekli gözlemle gözlerinde kayma denge kaybı 1 metre fışkırır tarzda kusma bilinç kaybı olursa acil olarak bakıyorlar tomografiyi falan o zaman çekiyorlar bu saydıklarım olmadığı sürece bebeğe zararlı olduğu için tomografi çekmiyorlar bizimde başımıza geldi Allah yardımcınız olsun
Deletedmom_56 momslifee Çok geçmiş olsun canım. Benm kızım da yeni yeni oturmaya basladıgında geriye doğru 5kez falan düştü. Halıya denk gelmişti. Ben de gözlemlemiştim. Bişey olmadıgını görünce dr götürmedik. Yine de siz bilirsiniz elbette 🙂
Bircocukannesi_ momslifee bence gidin cunku kemikleri olusmus ve buyumus artik insan bilemiyor benim akrabamin oglu da sekiz aylk arkdan dusmus kafa kemigi resmen kirilmis bildign bardak gibi kirlmis simdi hastanede yatirilmis