Grapegirl anladım canım ya 😂valla bende bir bakarım olmadı beylikdüzü devlette bir doktor vardı hala ordamı bilmiyorum adını unuttumda bakınca yazarım onuda deniycem çünkü beylikdüzü devlette bedia hoca vardı hastaneden ayrılmış on numara doktordu yaa çok seviyordum kendisine gidip memnun kalmayan yoktu,özelde ki doktorlardan daha ilgiliydi çocuk doktorunuda deniycem olmadı tavsiye ediyorlardı adını öğrenince yazarım