Haticesarii Kızlar kayınvalidem ve eşimin yengesi sürekli bu çocuğun gözü kayıyor diyor sizce öyle mi yani 3 6 ay normal diyolar ya piskolojimi bozuyorlar sürekli yaa https://imgyukle.com/i/bQswM
Emir123ali Haticesarii Çok tatlı maşallah daha çok küçük çok normal ama tabiki sizi göz muanesi yaptırmış olmalıydınız bence göz doktoruna götürün
Haticesarii Emir123ali randevu aldım.bekliyorum.bende ama varmı kayma sizce sürekli duydukça moralim bozuluyor