Kızlar 15-20 gündür muhallebi yoğurt ve püre şeklinde sebzeler tattırmaya başlamıştım. Oğlum 6 ay 6 günlük. 4 gün önce çok şiddetli kusması oldu ve dr ek gıdadan dolayı dedi. Bi kaç gün ek gıdaya ara verdik ve sorun yoktu. Dün tekrar denedik yine içinde ne varsa kustu çişli bezleri de az dünden beri sadece anne sütü veriyorum ve artık onu da kusuyor. Dr gaviscon verdi bu sefer ek gıdaya devam edin gaz olabilir dedi ama bana başka bişey var gibi geliyor başına böyle bişey gelen var mı ?
uzun oldu biraz kusura bakmayın.