Canım bunda biseyi yokki ,boşuna bu kadar evham yapıyorsun . Bebeklerde ilk aylarda oluyor ki benim kızımda da olmuştu . Sonra sonra geçiyor . Çocuğun vücudundaki hormonlarla alakalı ,ergen sivilcesi gibi ama minik minik . Hem senden de ortojen gidiyor anne sütü ile ,o da etken . Dert etme . Bunlar benim tecrübe ve bilgilerim ,en doğrusunu drlarimiz bilir . Maşallah kuzuna 💞