Ne zamadır yazacağım anca vakit bulabildim belki birilerinin işine yarar
kızım 1 yaşında ek gıdaya başladığımızda sağda solda yazan şeyleri yapmaktan çok yoruldum ve sıkıldım kızımda sıkıldı
onu haşla bunu buharda pişir hiç bize göre değil avokado bile alerji yaptı zaten kızıma 😏
9.aydan itibaren yemeklerini normalleştirmeye karar verdim ve çok güzel sonuç aldım
belki aklınıza gelmemiştir bebek bunları yermi hiç deyip denememişsinizdir bile diye yazayım dedim
şu ana kadar 3 bebek onaylı 😁
Kahvaltı fikri
çok basit zeytinyağına kırılmış göz yumurta ekmek ban yedir
peynirli maydanozlu yada diyet kaşarlı omlet
gözleme (patatesli-peynirli-semizotlu) bir miktar alerjik olduğu için ıspanaklı bu ay başladık
tavada çok az zeytinyağında pişirilmiş ekmek içinden tost (diyet kaşarlı-lorlu-peyaz peynirli-yumurtalı)
minik minik kesip veriyorum
öğlen akşam yemeği fikri
bamya (orta boylarından)
domates-soğan-zeytinyağı az sulu pişiriyorum tabağına koyuyorum kendi yiyor
semizotu
domates-soğan-az pirinç-su-zeytinyağı suyunada ekmek banıyoruz
enginar
soğan-bezelye-su-zeytinyağı çatalla ezip yediriyorum
pazı yemeği (aynı semizotu gibi)
içecek
Kara ve beyaz üzüm suyu kendim yaptım kaynatıp kavanozladım
vişne,şeftali erik suyu kendim yaptım kaynatıp kavanozladım
karadut suyu (egeden şekersiz konsantre aldık)
şimdilik aklıma gelenler bunlar aklıma gelirse yine eklerim
sizinde fikirleriniz varsa paylaşırsanız çok memnun olurum ❤️