[silindi] Biz tam bi anneciyiz canım. sürekli benimle vakit geçirdiği için babasına bile kolay kolay gitmiyor.artik uyusada yemek yapsam,temizlik yapsam diye bekliyorum.ve 7.5 ayligiz artik eskisi gbi de uyumuyor artik ne yaparım hic bilmiyorum.geceleri deseniz sürekli mırıldaniyor sanki biseylerden korkuyor kucahima aldığım zaman hemen susuyor bu gece 10 defa almişimdir kucağıma