Tuti29 Hepsi geçecek merak etmeyin. Sadece ilk zamanlar (belki 1 belki 2 ay belki daha uzun belki daha kısa) zor olacak. Benim de hemoroidim azmıştı doğumdan sonra. O kadar kötüydüm ki. Ben tuvalette ağlıyordum, bebem dışarda meme istiyordu sürekli. Ve emzirirken kıçımın alev alev yanışı hala aklımda 🤣 Sürekli ya daha kötü olursam , ameliyat olmak zorunda kalırsam bebem napar diye düşünüyordum. ki hiç öyle bişey olmuyor. İlacını düzenli kullan, acıya biraz sabret , dokunacak yemeklerden uzak dur, 2-3 hafta içinde geçecek. Dikişlerin de hızlıca iyileşecek, kendini yoracak işler yapma. Bebem 14 aylık, çok emerse hala memelerim yara oluyor ve ben hala korkuyorum geçecek mi yaralar diye ve 1-2 günde toparlıyor. Seninkiler de toparlayacak, krem al sür. Gümüş kapak kullan, mucizevi bir şey.
Başta sadece emzirip , altını temizleyebilsen yeter. Annelik başka bişey gerektirmeyecek sen lohusalıktan çıkana kadar merak etme. Bol bol uyumaya çalış. Beben uyurken sen de uyu diyenleri dinle. Beben de sadece memende duruyorsa bırak emsin. Göğsünde uyuyorsa bırak uyusun, aç tv izle o göğsünde uyurken, işler dursun. Annelik yolda öğreniliyor , sen de öğrenip yapacaksın. Seviyorsun ya şimdilik o kadar yeter inanki 🌺