Herkese merhabalar..
Sevgili anneler bebeğim 10 ay 10 günlük normalde 3 defa formül mama 3 defa da beslenme şeklinde gidiyorduk formül mamayı uyku saatinden itibaren gece veriyordum ama 3 gündür formül mama yemek istemiyor bende akşamları yulaf veriyorum aç kalmasın diye ama uykusu bölünüyor geri uykuya dalmak biraz zor oluyor , sizlerin de başına geldi mi böyle bir şey geldiğinde neler yaptınız bazıları keçi sütü ya da inek sütü veriyor sizler neler düşünüyorsunuz ? (Yurtdışina yeni taşındık pek dil bilgim olmadığı için doktora da gitmek istemiyorum gitsem de 2 3 aya anca randevu verirler o zamana kadar da 1 yaşını doldurmuş oluyor )