Nefeshiramm Umrannnnada bebelac kullanıyoruz jiç gaz yapmadı bizde aptamil sma bebelac gold bunlar çok gaz yaptı
VSD-61 Umrannnnada bebelac nutrikonfor gaz için üretilmiş ama hangi mamayı kullanırsanız kullanın kabızlık yapar biberon içerisinde zeytin yağı kullanın
Gizoooo Umrannnnada golden gold hariç demişsin sanırım ama ben kullanıyorum gaz yapmıyor ama kabızlık bazen oluyor bazen olmuyor zeytinyağı koyuyorum mamasına. Keçi sütlü istiyorsan baby golda var türk markası ama ben çok beğenmedim
Nisa_Ada_Momy_Dilsad Umrannnnada hipp combiotic gaz sorunu olmuyor.kızım hiç anne sütü alamadı benim rahatsızlığımdan dolayı.ilk günden beri hipp combiotic kullandık gaz sorunumuz olmadı diyebilirim.kakasını da rahat yapardı.21 aylık ve mama kullandığımız süreçte sadece 1 kere kabız oldu oda 2 gün sürdü
Krdlya Aptamil conformil 👍hem sindirimi kolay hemde oğlumun kabızlığını giderdi 5 gün kaka yapmadığı oldu ama bu mama sayesinde hergün yapmaya başladı kakasını
Umrannnnada 3 aydır golden gold kullanyrm ama sürekli kaka sorunu 1 hafta yapamyr hep az az böyle parmak kadar bile değl ve sürekli ıkınıyor dedim mamasını değştrym
Gizoooo Umrannnnada canım deneme yanılma yönetemiyle gidiceksin herkesin bebeği bir olmuyor maalesef. Bizde inek sütmü mamalar çok gaz yapıyor ve inanılmaz kabızlık yapıyor her bebek farklı maalesef kimine sma hipp yarıyor kimine yaramıyor Allah hepimizin yardımcını olsun😅
Fer4hh Umrannnnada goldenlar kadar kabız gaz yapan başka mama yok heralde Hip yada SMA optpro asla gaz ve kabızlık yapmaz ben kullandığım gibi kabızlık bitti
uyus @Umrannnnada# Umrannnnada ..Merhaba. 3 aydır sma kullanıyoruz hergun kaka yapiyor vede gaz sorunu olmadi.
Sutmuhendisi Umrannnnada arkadaşım hip kullanıyor çok memnun çoğu markayı denedi bir tek onda memnun kaldı
Purpura26 Umrannnnada Aptamilin normal mamasıyla oğlum günde 2 kere kaka yapıyordu rahat rahat. Ama gazlı bir bebek. Mamadan sanıyordum gazı şuan 3. Marka mama deniyorum. Hala gazı çok var. Mamadan değilmiş
uyus Purpura26 3 aydır hep cıvık yapıyo sarı kaka rengi bazen degişiyo tabiki .ama okonuda rahatsizligı olsa aglar ..aglak bir cocuk degil şimdilik çok şükür
Minigim0 Umrannnnada bende kızıma similac kullanıyorum gaz yapmıyor ama kaka olayı sürekli değişiklik gösteriyor bir gün günde iki defa yapıyor başka zaman 2 günde bir yapıyor birde çocuktan çocuğa fark oluyor galiba
Emel91 Her bebekte farklı bence ben ilk aptamil kullandım sonra bebelac çok kabız ve gaz sorunu yaşadık. Şimdi humana kullanıyorum hiç bi sıkıntı yok