Yagmuralmila merhaba canım, bartolin kiatinden çok cemis biri olarak yazmak istedim. Evlendigim ilk zamanalrdan sonra oluşmaya başladı, utancımdan doktora gidemiyordum bayağı uzun sürede gitmemiştim, en son dayanamadım gittiğim çünkü çok büyümüştü , doktor ertesi güne ameliyat kararı verdi hemen ve i gün kan testlerimi verip hazırlıklarını yapıp, ertesi gün ameliyata girmiştim ve bartolin bezim kistle birlikte alındı, diğer tarafında tekrarlayabilr demişti 5 yıl önce ve dediği gibi de oldu bu defada diğer tarafında tekrarladı ve büyüdü yine ameliyatlıgim, çünkü diğer yollar geçici demişti doktorum sürekli tekrarlar en büyük çözümü ameliyat demişti. Sizin adınıza sevindim inşaallah tekrarlamaz ben çok bıktım bu kişilerden ameliyattan içimden geldi yazmak istedim benimki hiç bisekilde geçmiyor.