dem7 Merhaba hanımlar, ev alacağız ve şuan deli gibi faiz oranı, dosya masrafı, eksper vs. bakımından uygun olan banka arıyorum. Banka ismi paylaşmak yasak mı bilmiyorum ama yine de sormak istedim.