Dilos01 elmalikurabiye fırına attım şimdi 75 dereceye aldım içerisi sıcak oldu 1 saat sinra çıkartıp ağzı açık dolaba katabilir miyim direk
Dilos01 Minis 75 dereceye ayarladım tek fana ici sıcak oldu 1 saat sinra çıkartıp direk dolaba katsam mi tutar mi oyle
tekboynuzluat Dilos01 dırın ısınsın kapat sonra yoğurdu koy 8 saat fırında kalıcak sabah ağızları açık dolaba koy canım
Dilos01 tekboynuzluat o zaman ben 2 bucuk gibi fırını kapatayım sabaha kadar fırının içinde kalsın sabah da ağzı açık dolaba katarım olur mu oyle peki cnm
Dilos01 tekboynuzluat o zaman 10 15 dakika sonra kapatıp sabaha kadar beklesin teşekkür ederim cnm umarım tutar yoğurdum 🥺
Figen_2017 Tutmayan yoğurt tekrar kaynarsa bu sefer az da olsa tutan yoğurt lor olur kaynatmayın arkadaşlarında dediği gibi ısıtılan fırında bekletin tutar o
tekboynuzluat Dilos01 rica ederim canım inşallah tutar❤️ Benimde öyle olmuştu bu şekilde yaptım tuttu hafif sulu oldu ama yinede katılaşmıştı baya
Dilos01 tekboynuzluat katılaşsın da yeter bana benim ki baya sulu yA şimdi kapattım sabaha kadar bekletecem
Sarikuzumalp Dilos01 fırından çıkarmadan soğumasını bekleyin zaten 3 5 saate soğur alarm kurarsınız sonra dolaba kaldırın 1 gğn bekletin taş gibi oluyor
Sarikuzumalp Dilos01 evet çalıştıracaksınız tutar mutlaka ben 3 kez öyle yaptım hep tuttu. Ama başta sulu gözükebilir hafif buzdolabına kaldırın 1 gün bekletin taş gibi oluyor
Dilos01 tekboynuzluat pek tuttu sayılmaz hala civik olmuş ağzı açık peçete kattım üstüne beklicem bakalım umarım katilasir
FHKK Dilos01 ben sıcak suya oturtup tekrar sarmıştım. Benden size tavsiye saat tutarak bekletmeyin ben akşam mayalarım sabah ta direk ağzı açık dolaba koyarım mis gibi olur maşallah 🌸
Dilos01 FHKK bende ilk oyle yapacaktım youtube de gördüm herkes fırına koy diyince fikrim değişti açıkçası
Oznuryunus Dilos01 benimde tutmamisti fırını ısıtıp içine koymuştum 4 saat beklemişti ağzıni açıp peçete koydum deneyin isterseniz
Dilos01 Oznuryunus ilik degil de birsz sıcak mayalamışım hala civik olmuş 7 saat bekledi fırında ağzı açık dolaba kattım simdi