CananEce 2bebislianni kesinlikle tavsiye ederim eğer benim gibi kalın ve kıvırcık saçlıysan eğer çok memnun kalacaksın kullandıktan sonra 👍 ben geçen sene Teknosada 580 almış fiyatı artmış demekki
Ah_neredeee_vah_neredeee 2bebislianni Valla ben yaklaşık 15 yıl önce aldım remington marka düzleştirici ve hala taş gibi ve çok iyi
YoldasYilmaz CananEce benimde saçlar kıvırcık gur ve kalın telli .arastirdigimda sizin kullandığınız birde bi iki marka daha vardi ama hatırlamıyorum,bende şimdi düzleştirici arayisindayim.