Cngzhn Arkadslar uzun suredir fairy tablet kullaniyorum,ama kokusu cok yogun yani bana mi oyle geliyor cok rahatsz oluyorum..tencereyi ble isitirken yemek yapmk icin sanki deterjan kokuyor ki ben makineden cikardgm herseyi kullanmadn once bi sudan gecirirm..var mi kullanan
NukleerBaslikliKiz Cngzhn Evet ben de aynı dertten muzdaribim. Finishte de beyaz leke bırakıyodu ondan da memnun kalmamıştım ne alacağım bilmiyorum
Cngzhn Nehirr16 bi tek bana oyle gelmio demek,ykanan bulasiklarda aliyomusunz kokuyu,az once cay icerken kupa deterjan kokuyodu,artik degstrcem
Oguuu26 Banada öyle geliyor o yüzden 50 dk yıkandıktan sonra 30 dk programda sadece suyla yıkatıyorum🌼
Ygz30 Bende bende fairlynin yesil orjinal pajetini almistim.Cok kokuyor.Bende artik almiyorum.Su ısıtıcam resmen deterjan kokuyor
Cngzhn Cok uzun zamandr kullaniyorum fairy ama bugun inanilmz rahatsz etti beni ya,elimde finish var ona gecip,kisa programda deterjansz tekrar yikicam artik,acaba iyi mi durulanmiyor ki??resmen kansorojen yiyip iciyorz isiyla temas edince
limonlukarpuzzz Cngzhn 1 kere kullandim ve biraktim sanki fairyi yiyorik gibiydi dahada eve sokmadim..
Vanilya Cngzhn Ayy evet leş gerçekten pilav yapmaktan tiksinmiştim Ya. Nasıl kokuyordu ocakta tencere. Kalıyor valla hiç sağlıklı değil o fınısh iyi Birse Migros un sıvı deterjanı var makina için ona geçtim çok memnunum
Burcumtlg Kızlar bende fairy kullanıyorum ama dediğiniz kadar kokmuyor hiç. Bulaşık makinasını haftada 2-3 defa açıyorum iyice dolduktan sonra. 70 derecede 2 saat yıkanıyor. Ama dediğiniz gibi tencerelerde koku kalmıyor. Aksine makinayı boşaltınca limon kokuyor bunu seviyorum yani bilemedim
Burcumtlg balmom şimdiye kadar hep 1 saatliğine atardım 60 derece sabitti programı. Tencerelerin iyi yıkanmadığını fark ettim. Son zamanlarda tencere tava programına aldım 2-2.5 saat kadar. Çok iyi yıkıyor. Bilmem elektriğe hiç dikkat etmedim
Cigdemss Burcumtlg uzun program ekonomik. Ben ekoya atıyorum geceleri rahat oluyor. Hem leke vs olmuuor