Ciruzfe1 Benim postlarimi gördünüz mü bilmiyorum.
Ben oğlum sağlıksız mi diye çok ağır depresyona girdim, lohusa depresyonu yaşadım. Sinir krizleri ağlama krizleri. Evliliğim bozuldu, eşimin annesiyle kusum. Benim annem eşimle kus. Hala da evliliğim eskisi gibi değil. 2 buçuk ay emzirebildim çünkü artık yaşayamaz seviyedeydim ilaca başladım. 3 kere Tefriciye bitirdim, bir tanesi 4444 tane. Çok kötü şeyler yaşadım. :) Aklımı kaybediyordum, herkese hasta o biliyorum siz salaksiniz diyordum. Kesinlikle öyle diyordum, çok çaresiz hissediyordum, anneliği tam tadamicam olmuştum. Bir yandan da benimseyemedim ama bakmak zorundaydım, sorumluluğumdu. Burada da çok delirdim.
2 buçuk ay genetik kromozom test sonucunu bekledim. Çok şükür temiz çıktı.
Hala eski ben değilim. Bazen yalnız bir iş yaparken, bulaşık yıkarken mesela o anlar aklıma geliyor.