Öncelikle çok mutlu oldum mutlulugumu sizlerle paylaşmak istedim ve de teşekkür etmek isterim ne zaman sorsam aranızdan hep cevap verenler oldu beni yönlendirdiniz…Sizlere çok teşekkür ederiz teyzeler…iyi ki varsınız…hepimiz çocuklarımızı saglıkla büyütelim inş