Kızlar oglum 8aylık öksürük bı turlu gecmıyor doktor alerjı de olabılır demıstı eger gecmezse koruyucu ılaclara baslarız demıstı. Siz alerjıyı nasıl anladınız ve doktor nasıl bı ızlem gerceklestırdı nasıl fark edıldı tedavısı nedır. Cok tesekkur ederm sımdıden