bebeğim 18 aylık. ek gıdaya geçerken sebzeli muffin veya şekersiz kekler yaptım kemirdiği dönemlerde ama sonralar yapmadım hiç ona özel bir şey 😬 şimdi yapmak istiyorum içine şeker ve çok un konmayan daha çok sağlıklı kuruyemişli veya sebzeli atıştırmalık yapanlarınız var mı mesela cevizli hurma topları veya kuru meyvelerden kurabiye gibi.
böyle sağlıklı tarifleriniz varsa önerilerinizi bekliyorum🙏🏻