Evet kızlar başlıkta belirttiğim gibi kızım 11 ay 19 günlük normalde 3 numara mama kullanıyorduk fakat eşim 3 numara mama bulamayınca elimizde önceden aldığımız 4 numara aptamil (1+üzeri) mama vardı kızım henüz 1 yaşına girmedi ama 4 numarayı kullansak bir sıkıntı olur mu ?