Basak2811 Arkadaşlar merhaba bebeklerinizde diş çıkarma belirlileri nelerdir ?bilgilerinize ihtiyacım var
Deletedmom_49 Basak2811 bende burda durayım. 5 ay 21 gunluguz. İştahımkz nerdeyse 1 aydır yok denecek kadar az. Sürekli kucak istiyor. Mız mız. Eli hep ağzında. 😔
Cipiti Basak2811 bolca salya dişlerini kasıma bide ağzında biseyi isirinca ağlıyordu dişlerine soğuk salatalık falan sürüyordum rahatliyordu sonra korktum kopartir boğazında kalır diye dış jeli kullandım iki ay sürdü bu süreç bu arada
bmutlu Nehirr16 Bizde tam tersi oldu.Yemek yeme konusunda iştahsız ama normalden fazla emmek istiyor.🤷🏻♀️
Basak2811 Benimki 2 gündür huysuz sürekli uyanıyor sürekli onu uyutmaya çalışıyorum.Ya karnı doymuyor yada diş çıkarıyor.
Deletedmom_49 Basak2811 he bide bunu unutmuşum. Bir haftadir geceleri çok sık uyanıyor. Memeye getiriyorum iki çekip bırakıyor. Çığlık atarak uyanıyor böyle
Basak2811 Deletedmom_49 canım her bebek farklıdır İlla seninkide salya akıtması lazım değil.Belkide salya akıtcak zamani vardır daha 😘
melikelif Oğlum tam 5 aylık. Yeni çıkardı diş hem de alttan iki tane birden. Geceleri çığlık çığlığa uyanıyordu. Anlam veremiyordum. İki gün sonra dişler belirdi . Salya sürekli var zaten. Avucunu ağzına sokma. Hepsi belirti.
Deletedmom_49 Nehirr16 arada bir nadiren tükürük yapmaya çalışıyor ağzıyla ama bir iki kezdie görüyorum
Ophelia Şurada bekliyim🙃 burda yazılanların hepsi var oğlumda..4,5 aylık..Dr jel önerdi onu sürerken üst ön diş çıkacak gibi hissettim kökü damağında altında çıktı çıkacak sanki.. umarim kolay geçer bu süreçler imkansız ama 🤯🙏😇