zeylem Obenimmelegim İki baza sığıyorsa iki karyola hayli hayli sığar. Baza değil de karyola alın, daha az yer kaplar çocuklara daha fazla alan kalır. Ranza sistemi bana göre biraz tehlikeli onu direkt elerdim zaten.
Sarikuzumalp Obenimmelegim Ranzalar tehlikeli bence. Her açıdan düşme açısından kırılma açısından. Baza alın.
Nehirr16 Ranza kullanıyorum cok pişmanım yatagı bile duzeltemiyorum koruma oldugu halde kalkıp bakıyorum düşermi diye yumurtlayan yatak daha iyi yerin küçükse
Baby01 Ranzanın üst katı çok sıkıntı bizde de vardı kardeşimle kavga ediyorduk sen yat diye 😄 gece tuvalet gelse zor bişey almak istesen zor yatağı düzeltmek bile sıkıntı hiç almayın bence
Melankoli Obenimmelegim baza çok yetişkin işi geliyor bana. Hayatları boyunca zatem bazada/karyolada yatacaklar bari çocukken eğlenceli olsun. İki çocul içim cok guzel ranzalar var.