Merhaba hanımlar 😊 biliyorum rota hakkında çok başlık var vaktim olduğunda girip okudum ama geneli yaptırıp yatırmamakla ilgili, ben zaten yaptırmayı düşünüyorum. Ama başta biri eczacı biri hemşire olmak üzere çevremdeki 4-5 kişi bu aşının bebek alerjik ise tetikleyeceğini söyledi. Sümüksü kakası varsa yaptırma dediler. Benim oğlumun da doğduğundan beri kakası sık sık sümüksü olur. Ama doktorumuz kan yoksa normaldir süt ürünlerini azalt demişti. Bunun dışında alerjik bir durum henüz yaşamadık. 15 gün önce muayenemiz vardı doktor aşıyı getirin damlatırım dedi 2 doz önerdi ve böyle bi durumdan bahsetmedi. Ama insanlar böyle söyleyince ne yapacağımı şaşırdım. Devlet hastanesine gittiğimiz için doktoru arayıp da soramıyorum. Sizin fikirlerinizi almak isterim 🙏🏼 şimdiden teşekkürler 🥰