4 ay 2 günlük bebem var ama sütüm yok 15-20 dk sağım yapıyorum bir çay kaşığı anca çıkıyor ee haliyle Bn iberon mama kullanıyoruz gündüz emmiyor ama uykuda 5-10 dk emzik niyetine emiyor bende süt yok diye vermedim 4 gün filan bugün tekrar emzik gibi meme verdim uyurken böyle devam etsem acaba süt artar mı kızla bilen var mı 4 ay sonra süt çoğalır mı