Gmz06 her çocuk emeklicek diye birşey yok ki canım evet biz ebeveynker istiyoruz ama bu çocuktan çocuğa değişir 😊 bazı çocuk emeklemeden yürür yani çevremizden çok görüyoruz benim oglum 7 aylık 11 kilo 78 79 cm falan yüz üstü yatincca kıyamet kopuyor asla durmuyor başta 4 aylıkken falan dönüyordu cabliyordu kilo aldıkça hareketleri kısıtlajiyir bence bebeklerin bizimki kilo aldıkça totosunu kaldırmaya usenir oldu 😊