Asaf67 bende de var bu genetik annede yada babada var olan bişey. Benim babamdan bana gelmiş taşıyıcıyım. Nikah için sağlık ocağına kan verince çıkmıştı tedavi olup öyle tarih aldık ama doktor doğacak bebeğinde de %50 olma şansı var, Eğer babasında olsaymış %100 olur demişti bende babamdan aldığım için taşıyıcıyım. Ama benim hayatımda çok bi etki yaratmadı geçmiş olsun canım bebeklere ne yapılır bilemiyorum