Herat12 ahh cok üzüldüm yaa cok gecmiş olsun kuzum 😔
Bizimde bugun basladı burnu hep pis temizliyorum ama sümük hala var siz nasıl temizlediniz devamlı birde ilaç vs yazdılar mı yoksa sadece hava mı
Birde cnm kusura bakma cok soru sordum ama bebegin basına sapka eldiven vs takıyor musun
Bizim cok sacımız var diye sapka takmadım hiç bide diyorum acaba ondan mı oldu yoksa oglumdan mı gecti cunku 2 sinide aynı anda basladı bugun kime kimden bulastı tam cözemedim
Hızlı nefes alması pek yok ama tıkalı vs zor alıyor gibi bide balgam var gibi genzinde cözemiyorum suan ama hasta belli yanş