kutsalmavi çok zor. Uyumayan çocuk uyumuyor sanırım, şimdi size ne tavsiye etsem boş belkide. Gündüz uykularında biraz ısrarcı olsanız faydası olmaz mı? Mesela kızımın uyku reddi olduğu dönemlerde değişik şekillerde uyutmayı deniyordum, birinden biri tutuyordu. Uyku saatini geçirdikçe daha yorgun ve daha dirençli oluyorlar. Benim kızım da 14 aylık, arada bir gece uykularında yoruyor beni ama genel olarak düzeni var. 3,5 - 4 saatte bir uyuyor mesela, dirense bile biraz daha oyalayıp sonrasında farklı bir şekilde tekrar uyutmayı deniyorum ve genelde kazanan ben oluyorum :) uyku saatini çok fazla geçirmemeye dikkat ediyorum, ne kadar gecikirse o kadar zor ve az uyuyor. Siz de belki zorlamadan ama tatlı bir ısrarla uyutma denemeleri yaparak gündüz uykusunu almasına yardımcı olabilirsiniz